سرویس روزهای گرم حرفی

سیم‌کارت دائمی همراه اول با ارزش و گران ترین نوع سیمکارت اعلام شده است. کارشناسان در بحث قیمت گذاری سیم‌کارت دلیل این امر را امکانات و طرح های این اپراتور می دانند. یکی از این سرویس ها که بعد از خرید سیم‌کارت  فعال می شود، سرویس روزهای گرم حرفی است. استفاده از این طرح دارای شرایطی است:

زمان استفاده 60دقیقه مکالمه از زمان فعالسازی شروع و تا پایان همان روز ادامه دارد.

مشترکان مجاز به خرید 1بسته برای 1روز هستند.

پس از زمان ثبت نام و فروش سیم‌کارت تخفیف برای مشترک اعمال میشود. این طرح برای مشترکان اعتباری و دائمی یکسان بوده و برابر با  10000ریال است.

قیمت گذاری سیم کارت های رایتل در اندازه های مختلف

ارایتل اقدام به فروش سیم‌کارت با اندازه های متفاوت برای گوشی های موبایل با فضای سیم‌کارت های متفاوت کرده است. خرید سیم‌کارت ها و قیمت گذاری سیم‌کارت ها با این اندازه هیچ تفاوتی با سایر سیم‌کارت ها ندارد. میکرو سیم‌کارت‌‌‌ها‌ی رایتل با اندازهای در حدود 50 درصد کوچکتر از سیمکارت ‌‌‌ها‌ی عادی ارائه می‌شوند و مناسب با دستگاه‌های هوشمند نسل جدید مانند:Samsung Galaxy Note 4, LG G4, Sony Xperia Z2, Samsung Galaxy S5می‌باشند و نسل های نوین ارتباطی شبکه تلفن همراه (3G/4G) را در دسترس علاقمندان و کاربران، قرار می‌دهد.

صفحه های بزرگ فویل آلومینیوم

ورقه های بزرگ آلومینیومی که در شرکت فویل آلومینیوم جمیل تولید می شوند موارد استفاده بیشماری دارند. این کاغذهای فویل آلومینیوم  به دلیل نازک بودن به راحتی خم و لوله می شود ولی نمی شکند. آن در برابر نور، اکسیژن، رطوبت و باکتری ها، مانع بسیار خوبی محسوب می شود. به همین دلیل  با خرید فویل آلومینیوم از این نوع آلومینیوم در صنایع غذایی و دارویی در حد وسیعی استفاده می شود. که در این بین به بحث خرید فویل آلومینیوم و  فروش فویل آلومینیوم باید دقت بیشتری شود.

 

Aluminum foil sheets that are produced by Jamil Aluminum Foil Co. are widely used. These aluminum foil sheets, because they are thin, bend and bend easily and do not break at the same time. It is a great obstacle to light, oxygen, moisture and bacteria. For this reason, aluminum foil is widely used in the food and pharmaceutical industry by purchasing aluminum foil. In the meantime, the purchase of aluminum foil and the sale of aluminum foil should be made more precise

طرح عیدی تو با همراه من

طرح عیدی تو با همراه من از طرح های  همراه اول برای برای نوروز 97 بوده  و متقاضیان سیم کارت میتوانند با خرید سیم کارت از این طرح استفاده کنند. از ۱ تا ۱۳ فروردین ۹۷ با نصب یا به روز رسانی اپلیکیشن همراه من و ورود به برنامه، در قرعه کشی روزانه ۲ گوشی هوشمند شرکت کنید و یکی از برندگان خوش شانس جشنواره عیدانه همراه من باشید، به علاوه از هدایای زیر نیز بهرمند شوید:

 یک گیگابایت اینترنت رایگان، هدیه نصب و مشاهده راهنمای برنامه برای مشترکینی که تا به حال از اپلیکیشن همراه من استفاده نکرده اند.
 پنج درصد تخفیف خرید شارژ غیرکاغذی از ۱۵ اسفند تا ۱۳ فروردین با هدف همراهی طبیعت